Termeni si conditii


 

TERMENI SI CONDITII

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C.TEHNODENT POKA S.R.L.  prin intermediul magazinului virtual catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator - societatea comerciala S.C.TEHNODENT POKA S.R.L.  , avand sediul social in Timisoara, str.Crisul , nr.2, jud.Timis.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Magazinul virtual se adreseaza clientilor care folosesc produsele si serviciile in activitatea lor profesionala, B2B.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii

Acceptarea si confirmarea Comenzii on-line de catre Vanzator se va face prin emiterea facturii. Acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii de catre Cumparator. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

 

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt realizate si concepute de S.C.TEHNODENT POKA S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.Continutul site-ului Poka.ro - text si imagini - apartine firmei S.C.TEHNODENT POKA S.R.L. si este protejat prin dreptul de autor.

Pentru sesizari referitor la o incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, va punem la dispozitie adresa de email poka@poka-dent.ro
.

 

6. CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.

Conform conditiilor legale privind privind protectia datelor cu caracter personal, Vanzatorul nu va dezvalui fara autorizare nici o informatie referitoare la Cumparator. Pe baza consimtamantului expres si neechivoc si numai in limitele legislatiei in vigoare, in scopul de a raspunde solicitarilor dumneavoastra prin oferirea de noi produse/servicii, este posibil sa oferim astfel de informatii catre terti (ex: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre).

Protectia datelor cu caracter personal se face conform ART.12, alin(3) sau (4) din LEGEA NR.677/2011.

 

7. TERMENE PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita, tel. 0752 121 773 sau 0755 082 078 de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 - 16:30, sau email comenzi@poka-dent.ro.

Aici gasiti si Chestionar de evaluare satisfacţie client.

 

8. FACTURARE - PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Ca modalitati de plata va punem la dispozitie urmatoarele optiuni: 

- Plata numerar sau ramburs
- Ordin de plata
- Plata pe loc prin POS

 

9. CONDITII LIVRARE SI TRANSPORT

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 24 si 72 ore  din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii, fara a lua in calcul zilele libere * sambata, duminica si sarbatorile legale.  In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie.

Va rugam sa verificati la primire produsele livrate prin firmele de curierat rapid partenere, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna pentru primirea coletului.

Produsele comandate se expediaza conform modalitatii de livrare alese de tine la inregistrarea comenzii. Acestea putand fi urmatoarele:
- prin curier rapid extern
- prin reprezentant zonal

In afara de cazul unei intelegeri speciale intre Vanzator si Cumparator , Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile livrate/efectuate in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern sau reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei si in Uniunea Europeana.

 

10. ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile.

 

11. GARANTII
Toate produsele comercializate de catre S.C.TEHNODENT POKA S.R.L., cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor Lege nr. 449/2003. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri , veti primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa S.C.TEHNODENT POKA S.R.L..

Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


12. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

 

13. RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

14. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

15. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Timisoara.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

a. Aparatele care au fost montate, care au fost folosite si care prezinta urme de utilizare (zgarieturi , lovituri,urme vizibile de folosinta ,accesorii lipsa etc.)
b. Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
c. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
d. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
e. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

 

De retinut:

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta de urgenta nr 34/2014 privind Drepturile Consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor persoane fizice, care dobandesc, utilizeaza ori consuma produse sau servicii in afara activitatii sale profesionale, achizitionate online de pe site-ul www.poka.ro sau din magazinele POKA.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv conform Ordonantei de urgenta 34/2014, caz in care suporta costurile legate de returnarea produselor. Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care clientul intra in posesia fizica a produselor.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
 

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

*Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de firma noastra. Toate fotografiile de pe website sunt afisate cu titlu de prezentare. Unele produse individuale pot fi prezentate in fotografie alaturi de alte produse care fac parte din acelasi grup de produse sau pot fi componente dintr-un ansamblu de produse. In afara produselor aflate in promotii, sau a promotiilor la care se ofera alte produse bonus, toate celelalte produse se vor comercializa conform specificatiilor produsului respectiv.

*Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul societatii noastre sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

*Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de societatea noastra.

*Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate  cu conditia prezentarii unui Certificat de Garantie emis de firma Tehnodent Poka. 

 
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse si semnalarea in scris, in termen de 24 de ore, a tuturor deficientelor constatate. 

 

Certificat de Management al Calitatii ISO 9001 Quality Mangement System IQ Net