Ace Traverse .25/.08/17 MM + Rotary Glide Path .18/.06/25MM 818-2197

Cod: 
95226
Producator: KERR ENDODONTICS

Momentan indisponibil

Beneficii:
Transport GRATUIT
Pentru comenzi de peste 200 lei

Descriere produs

Noile ace TraverseTM de cateterizare elaborate de KavoKerr sunt ace rotative Ni-Ti pentru cateterizarea si permeabilizarea canalelor radiculare.

Acele sunt din nichel-titan cu sectiune transversala  triunghiulara pentru o eficienta de taiere imbunatatita. Sunt flexibile si rezistente, cu bizou de maxim 1 mm si un varf inactiv pentru a reduce riscul de lezare sau perforare a canalului radicular.

Procedura simplificata si accelerata - folosirea acului rotativ pentru permeabilizare Traverse™ simplifica procedura si reduce durata acesteia si efortul manual prin comparație cu acele manuale din otel inoxidabil.

Rezistenta mare la tensionare si deformare - acele Traverse™ de 0.13/0.06 si 0.18/0.06 prezinta rezistenta crescuta la torsiune.

Traseu de alunecare cu conicitate crescuta, efort de incarcare mai redus - acele rotative de cateterizare creeaza un traseu de alunecare cu conicitate crescuta, reducand efortul acelor de preparare ulterioare (fata de acele din otel cu conicitate 02 sau de acele rotative de permeabilizare cu conicitate 02).

Eficienta de taiere crescuta - acele prezinta o secțiune triunghiulara, ceea ce permite o eficienta crescuta a taierii fata de alte ace cu suprafete concave in sectiune.

Varf inactiv, extruzie apicala mai redusa - acele Traverse™ sunt concepute cu varf inactiv, minimizand transpozitia apicala. In plus, acele Traverse™ sunt optimizate pentru miscare rotativa, permitand o extruzie apicala mai redusa prin comparatie cu acele concepute pentru miscare de reciprocitate.

Fara risc de contaminare incrucisata - acele sunt furnizate in ambalaje presterilizate, eliminand necesitatea autoclavarii acului inainte de prima utilizare.

Mod de prezentare: 4 buc ace/cutie (1 deschizator orificii 0.25/0.08/17 mm + 3 ace de cateterizare 0.18/0.06/25 mm).

Categorie: 
Atribute:  

Filtre: Instrumente rotative

Mod de livrare

Conditii de livrare pe teritoriul Romaniei

Comenzile cu valoarea totala mai mare de 200 RON (TVA inclus) beneficiaza de transport gratuit . Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 RON (TVA inclus), se aplica o taxa de transport in valoare de 20 RON (TVA inclus).

 In cazul in care comanda online este stornata, costul transportului nu se returneaza.

 

Livrarea prin reprezentantul zonal

Poti opta sa primesti comenzile tale plasate online si prin consilierii de vanzari Poka.

  • Comenzile pot fi plasate online la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor. Comenzile sunt procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi 2 zile lucratoare incepand de la lansarea comenzii si / sau receptionarea banilor în contul SC Tehnodent Poka SRL. Confirmarea existentei in stoc a produsului (produselor) comandat(e) este facuta îi momentul validării comenzii, telefonic sau pe e-mail.

  • Comenzile sunt onorate in ordinea primirii lor si exclusiv in limita stocului disponibil. In situatii exceptionale (perioade de varf, stoc zero, vacante, comenzi speciale, etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de validare si livrare a comenzilor.

  • In cazul in care comanda este plasata pana in ora 15:00, expedierea coletului se va realiza in aceeasi zi. Daca ai plasat comanda dupa ora 15:00, aceasta va fi procesata si expediata in cursul urmatoarei zile lucratoare. Comenzile online plasate de vineri (dupa ora 15.00) până duminică vor fi procesate luni (sau in prima zi lucratoare), in ordinea in care au fost plasate si drept urmare, clientii vor primi produsele incepand cu ziua de marti (pentru produsele aflate in stoc).

  • Firmele de curierat efectueaza transportul in intervalul  24 – 72 ore de la expediere catre orice localitate. 

  • In cazul comenzilor de echipamente cu o configuratie speciala a dotarilor, termenul de livrare va fi confirmat pe e-mail de catre operatorul de procesare al comenzii.

 

Conditii de livrare in afara Romaniei

  • Livarea comenzilor pe teritoriul statelor membre UE se efectueaza  contracost in baza unei oferte de transport acceptata de cumparator.

  • Livrarea comenzilor in afara teritoriului UE este conditionata de efectuarea formalitatilor vamale si  va fi asigurata de un transportator international acreditat. Toate cheltuielile operatiunilor ce presupun o astfel de livrare  vor fi suportate de Cumparator.

Efectuarea platii

Va punem la dispozitie urmatoarele posibiltati pentru achitarea unei comenzi.

Plata ramburs, numerar, prin intermediul curierului rapid GLS.
Plata prin POS la livrare prin reprezentant zonal.
Plata integrala prin card bancar

Plata integrala prin card bancar
Pentru plata prin card bancar nu se percepe niciun comision pentru tranzactie.
Sunt acceptate la plată cardurile MasterCard, Visa si Maestro.

Plata numerar, prin intermediul curierului sau in magazinele noastre.
Puteti plăti produsele comandate direct curierului, în momentul livrării lor.
Dacă vreti să ridicati produsele din magazinele noastre platiti direct la sediul nostru.
În ambele cazuri, nu se va percepe nici o taxa suplimentara a transportului.

Plata prin transfer bancar
Dacă alegeti varianta transferului bancar, veti primi un email care va conține toate detaliile necesare plății. Expedierea comenzii se va face dupa încasarea sumei în contul nostru. Trebuie să cunoasteti următoarele date atunci când vrei să achiți cu OP (ordin de plată):

Beneficiar: SC TEHNODENT POKA SRL
Sediul: Timisoara, str. Crisul nr. 2
CUI: RO 1813923, Reg. Com.: J35/2284/1991
Banca: ING Bank, Timisoara,
Cont bancar lei: RO97INGB0002008200838911

Puncte fidelizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În ce constă programul nostru de fidelizare? 

Pe scurt, ți-am pregătit o serie de avantaje de care te poți bucura ca și client POKA, începând cu discounturi suplimentare pentru produsele din oferta noastră, puncte pe care le poți folosi pentru a achita comenzile tale sau livrarea produselor.

 

Punctele de fidelitate

Pentru fiecare comandă plasată pe POKA.ro, valoarea acesteia va fi contabilizată în contul tău de client și transformată automat în puncte de fidelitate, pe care le poți folosi pentru următoarele comenzi. Punctele de fidelitate acumulate vor fi activate după 15 zile calendaristice de la data achitării comenzii. 


Cum funcționează?

Fiecare produs din oferta POKA beneficiază de puncte de fidelitate, care vor fi adăugate în contul tău în mod automat, după achitarea comenzii. 

În ceea ce privește valoarea punctelor, am vrut să facem lucrurile cât mai simple!

De exemplu:

  • Pentru un produs din categoria consumabile în valoare de 100 de lei vei primi în cont 100 de puncte.

  • Pentru un produs din categoria echipamente în valoare de 100 de lei vei primi în cont 50 de puncte.

Numărul total de puncte poate fi vizualizat oricând, în contul tău de client, în timp ce punctele alocate fiecărui produs în parte sunt marcate în pagina fiecărui produs.

Imediat ce ai acumulat în contul tău minim 100 de puncte - echivalentul a 1 RON - le poți folosi pentru o comandă. 

De ce merită să te intereseze punctele de fidelitate? Pentru utilitatea lor. Punctele de fidelitate se pot folosi pentru a plăti parțial sau integral comenzile.

Imediat ce ai în cont puncte în valoare de minim 100 puncte, le poți folosi!

 

Alte informații despre punctele de fidelitate POKA pe care trebuie să le cunoști:

  • Punctele de fidelitate se pot acorda numai persoanelor cu un cont valid creat pe POKA.ro

  • Valabilitatea punctelor de fidelitate aferente unei comenzi este pe perioada a 12 luni

  • Punctele se acordă pentru toate produsele din oferta POKA, indiferent dacă acestea participă la promoții sau nu

  • Punctele sunt activate după 15 zile calendaristice din momentul achitării comenzii

  • În cazul anulării unei comenzi pentru achitarea căreia ai folosit puncte de fidelitate, acestea îți vor fi returnate automat în cont

  • Punctele de fidelitate folosite pentru a obține discount din valoarea unei comenzi sunt considerate consumate în momentul în care plasezi o comandă și achiți o parte din ea cu puncte. 

  • În cazul anulării unei comenzi, punctele pe care ar fi trebuie să le primești în baza acesteia vor fi anulate

  • Punctele de fidelitate nu se pot transfera în alt cont de client sau transforma în bani